طراحی وب سایت

راهکارهای افزایش سئو سایت

طراحی وب سایت

راهکارهای افزایش سئو سایت

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

وب سایت شما یا به طور کلی، طراحی سایت تان حضور آنلاین کسب و کارتان است. بسیاری از کسب و کارها طراحی سایت خود را به گونه ای انجام می دهند تا بتوانند شرکت و کالاهای خود را به درستی و به خوبی بازاریابی کنند. به این ترتیب افراد بسیاری را به سمت کسب و کار خود جذب می کنند و آن ها را به خرید از وب سایت تشویق می کنند. در حقیقت، طراحی وب سایت یک شرکت، روزنه ای برای مشتریان جدید است.

زیبایی رابط کاربری طراحی سایت می تواند کمک بسیار زیادی به فروش کالاها و خدمات شرکت تان کند. همچنین، این کار سبب می شود تا کاربران راحت تر از طراحی سایت شما استفاده کنند و با محصولات شرکتتان آشنا شوند. روند خرید مشتری، به همین شکل آغاز می شود.

در این مقاله از طراحی سایت پرتال، قصد داریم به مواردی اشاره کنیم که دلایل لازم برای بهتر کردن طراحی سایت تان را در اختیار شما قرار می دهند و به شما می گویند به چه شکلی می توان یک وب سایتی کاربرپسند و جذاب را طراحی کرد. با پرتال همراه باشید.

محتوایی که کاربران در وب سایت شما نیاز دارند را منتشر کنید

یکی از دلایلی که یک طراحی سایت انجام می شود این است که اطلاعات شرکت و کسب و کار را با مخاطبان سایت به اشتراک بگذاریم و از این طریق به آن ها بگوییم که در این طراحی سایت چه موردهایی را در اختیارشان می گذاریم و به چه نحوی به آن ها خدمت رسانی می کنیم. پیام واضح، لحن گفتاری صریح و اطلاعات دیداری مرتبط با شرکت و کسب و کار تان در طراحی سایت قادر است ارتباط قویی را میان شما و کاربران تان به وجود می آورد و سبب اعتماد آن ها نسبت به شما می شود.

اطلاعاتی را از قسمت های مختلف شرکت تان اعم از سهامدارن، قسمت ارائه خدمات دهی به مشتریهای و کسانی که با مشتریهای به طور مستقیم در ارتباط و تعامل هستند، تهیه و جمع آوری نمایید. دریابید که مشتریهای به دنبال چه موردهایی هستند و بازخورد آن ها نسبت به موردهایی که در طراحی سایت خود ارائه می دارید، به چه نحوی است و از همه پراهمیت تر، بایست درک نمایید که برای رفع چه مشکلاتی این کاربران به طراحی سایت شما رجوع می نمایند.

همواره ترفندها و ترندها بسیاری هست که قادر هستید در طراحی سایت خود به کار ببرید، اما شاید همگی آن ها نتوانند به ارتباط شما با کاربران طراحی سایت تان کمک نمایند. همواره بایست در استفاده از این ترند ها به خواسته ها و نیاز های مشتریهای خود توجه نمایید.

گوش دادن به سخنان و بازخوردهای کاربران و مشتری های طراحی سایت فروشگاهی، قادر است ایده خوبی برای ایجاد طراحی سایتی باشد که نظر اکثریت کاربران و مخاطبان سایت را به خود جلب می نماید.

محتوا و مطالب سایت تان را به شکلی مرتب کنید که با نیازهای مشتریانتان سازگار باشند

هنگامی که کسب و کار ها تجربه کاربری بهینه ای را در طراحی سایت خود به وجود می آورند، سبب می شود تا کاربران به آسانی موردهایی را که می خواهند، در طراحی سایت بیابند. نخست گروه ها و مدل مختلف کاربران سایت تان را معین نمایید و بعد هدف آن ها از بازدید طراحی سایت خود را دریابید و بعد مطلب و موردهایی که سازگار آن ها است را در طراحی سایت خود بگذارید.

قادر هستید با کاربران سایت خود مدارندهه نمایید و یا اطلاعاتی را از قسمت فروش و ارائه خدمات دهی به مشتریهای شرکت خود به دست آورید و معین سازید که مخاطبان بیشتر در کدام قسمت های طراحی سایت تمایل به کلیک نمودن دارند.

هنگامی که اهداف این مخاطبان سایت را متوجه شوید، به آسانی قادر هستید اطلاعات و مطلب ها را به گونه ای در طراحی سایت بگذارید که برای کاربران تان خیلی جذاب باشد.

بر اساس نیاز مخاطبان وب سایت خود را طراحی کنید و عکس العمل هایشان را نظارت کنید

ما باید خواسته ها و نیازهای مخاطبان را در طراحی دیداری سایت خود نیز اعمال کنیم. طراحی دیداری طراحی سایت، برند تان را برای کاربران آشنا تر می سازد و به این وسیله آن ها مناسب می توانند فرق شما را با رقیبان تان تشخیص دهند.

مخاطبان مختلف طراحی سایت به اطلاعات گوناگونی نیاز دارند. مخاطبان سطح آگاهی و تحصیلات متفاوتی دارند و از این رو احتیاج دارید تا کلمات و موردهای دیداری را برای آن ها گزینش نمایید که بتوانند به آسانی پیام طراحی سایت و کسب و کار شما را درک نمایند. شیوه های مختلفی را گزینش و آزمایش نمایید تا دریابید که مناسب ترین گزینه نمایش دادن اطلاعات به کاربران طراحی سایت تان چیست. تا جای ممکن بازخورد های مشتریهای سایت خود را ارزیابی نمایید و بعد بر این اساس، اطلاعات سایت خود را مجددا ارزیابی و آزمایش نمایید.

شما باید به خوبی روی عملکرد های مشتریهای طراحی سایت خود نظارت دشاته باشید و به آن ها توجه نمایید. طراحی سایتی موفق می شود که علاوه بر استفاده از یک تیم طراحی خوب و تخصصی، از بازخوردها و عکس العمل ها و رفتارهای کاربران کسب و کار و طراحی سایت خود استفاده نماید و مناسب ترین تجربه کاربری را به وجود بیاورد که البته به افزایش فروش کالاها و درآمد کسب و کار و شرکت نیز ختم خواهد شد.

بزرگ ترین ویژگی یک طراحی سایت موفق این است که همواره از قسمت های مختلف آن بخصوص قسمت هایی مخاطبان توجه بیشتری به آن ها دارند، آزمایش گرفته شده و بازخوردهای و عکس العمل های مخاطبان زیر نظر قرار گرفته می شود.

همگی این موردهای به این خاطر است که یک طراحی سایتی را برای شرکت و یا کسب و کار خود به وجود آورید که مشتریهای بیشتر و تازهی را به خود جلب نماید و سبب راضی نگه دارا بودن مشتریهای فعلی خود شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی