سئو ایران

در این وبلاگ آخرین اخبار دنیای سئو را ارائه خواهیم کرد

سئو ایران

در این وبلاگ آخرین اخبار دنیای سئو را ارائه خواهیم کرد

  • ۰
  • ۰

صنعت بازی‌های تلفن همراه با رویش و ترقی سخت‌افزار گوشی‌های همراه هر روزه روندی رو به جلو را بدون چالش‌های تجربه‌ی بازی‌ها روی نمایشگر کوچک گوشی‌ها سپری میکند . با ورود جدی‌تر بازی‌های گوشی به کنفرانس‌های پرده‌برداری از تلفن‌های هوشمند مثل اپل و سامسونگ , ایجاد کنندگان اثاثیه جانبی تمرکز جدی‌تری را روی ساخت کنترلرهایی شبیه کنسول‌ها گذاشته‌اند . به‌ویژه با ورود بازی‌های بتل رویال و به اصطلاح اهمیت «بقا» در بازی‌های آنلاین برای تجربه مزه خوش برد پایانی , اکنون بخش اعظمی از بازیکنان هم در‌پی خریداری محصولاتی مطلوب برای تجربه بازی‌ها می روند . به همین بهانه هم نسبت به قبل شاهد ارتقاء عشق و علاقه تولیدکنندگان برای عرضه کنترلرهای سازگار با گوشی‌های همراه هستیم .

در‌این مقاله قصد داریم تا شایسته ترین کنترلرهای جانور برای گوشی در سال 2019 را معرفی کنیم . کنترلرهایی که ولی قسمتی از آنان در جمهوری اسلامی ایران هم برای خریداری دردسترس میباشند . سوای کنترلرهای مو جود که منحصربه‌فرد برای گوشی‌های همراه ساخته شده‌اند یا این که به امداد پرینترهای سه‌بعدی اکنون شاهد ساده‌سازی سازوکار آن ها هستیم بعضی کنترلرهای دیگر از جمله دوال شاکر ۴ هم صرفا با اتصال کابل OTG قابلیت و امکان تجربه بازی‌های متعدد را برای بازیکنان آماده می کند . اگر چه می بایست در لحاظ گرفت که‌این کنترلرها هم عمدتا به عوارض عدم پشتیبانی بعضی بازی‌ها , نیازمند نصب نرم‌افزارهای جانبی خواهند بود . درین مقاله تلاش شده تا نمونه‌هایی از کنترلرهای جانور در بازار کشور ایران با گشت‌و‌گذار در فروشگا‌های مرز و بوم معرفی شوند . درپی با زومجی و معرفی کنترلرهای متعدد همراه باشید .

قیمت‌های اعلام شده باتوجه‌به زمان نگارش مقاله ذکر شده‌اند , با ارتقا یا این که کاهش نرخ ارز , ارزش این کنترلرها هم تغییر‌و تحول مینمایند .

پاوان

ولی کنترلر این فهرست را میتوانیم ساده‌ترین هم معرفی کنیم . برخلاف کنترلرهای برقی , پاوان‌ها فقط با انگیزه سادگی بازیکنان در بازی‌های شوتر پباده سازی شده‌اند . با ظهور بازی‌های بتل رویال نظیر پابجی , بازار کنترلرهای تلفن همراه رونق دوباره‌ای‌ گرفته است و همین هم سبب شد تا بازیکنان پیرو روشی برای هدفگیری و شلیک آسان‌تر بروند . پاوان‌ها صرفا با اتصال روی نمایشگر قوانینی را آماده می‌نمایند که آسان‌تر از پیشین قابلیت هدفگیری و شلیک کردن را به دست بیاورید . ولی کارساز بودن این مکانیزم نیازمند پشتیبانی بازی از امکان شخصی‌سازی رابط کاربری است ; ‌ ویژگی‌ای که‌این ایام در بازی‌ پابجی ویندوز به خیر مشاهده خواهیم کرد . در‌این بازی میتوانید رده آیکون‌ها را به‌طور بدون نقص تغییر و تحول دهید و به‌راحتی نشان‌گرها را در محل اتصال پاوان‌ها بگذارید . در شرایطی‌که به دنبال یک کنترلر با قیمتی ذیل نسبت به بقیه کنترلرها می گردید پاوان‌ها شایسته ترین استراتژی برای بازی‌های شوتر با امکاناتی که در صدر توضیح دادیم , می باشند . اعتنا داشته باشید که بیشتر این کنترلرها با استعمال از پرینترهای سه‌بعدی ساخته شده‌اند , در فیض نمیتوان کیفیت بالایی از آنان توقع داشت . در طول نگارش مقاله پاوان‌ها مابین ۳۰ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند . iPega PG - 9017S

می بایست دقت داشته باشید که پشتیبانی تلفن‌های هوشمند و بازی‌های گوشی از یک کنترلر مهم ترین فاکتورها برای خرید یک کنترلر عالی محسوب میگردند . کنترلر iPega را میتوانیم یکی‌از کنترلرهای میان‌رده برای تجربه بازی‌ها معرفی کنیم که پشتیبانی قابل قبولی از گوشی‌های اندروید و iOS داراست . شما میتوانید iPega را با به کار گیری از بلوتوث به تلفن همراه خویش متصل نمایید و به‌لطف Saving - Mode باتری , بازدارنده کاهش شارژ در طول به کارگیری نکردن از کنترلر گردید . گیره‌های بالای کنترلر قابلیت و امکان اتصال گوشی‌هایی پنج عدد ۱۰ اینچی را میدهد . درکنار D - pad و دکمه‌های A , B , Y و X , با به کارگیری از دو جوی‌استیک میتوانید شخصیت خویش را در بازی در اختیار گرفتن فرمایید , بااین‌حال نسبت به نمونه‌های دیگر شاهد جوی‌استیک‌های کوچکی هستیم .


منبع : دانلود بازی اندروید

  • ۹۸/۰۴/۱۸
  • فاطمه حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی