سئو ایران

در این وبلاگ آخرین اخبار دنیای سئو را ارائه خواهیم کرد

سئو ایران

در این وبلاگ آخرین اخبار دنیای سئو را ارائه خواهیم کرد

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


شبکه‌های اجتماعی برای کسب وکارهای کوچک و بزرگی که پیرو رواج برندهای خویش از روش وب می‌باشند , مبداء بزرگی محسوب میگردند . این سیستم‌ها و شبکه‌ها به‌آسانی در اختیار همگان قرار دارا‌هستند و چه بسا تعدای از آنان برای جذب مخاطب , از ابزارهای تبلیغاتی متمایز نیز استعمال می کنند . احتمالا شما نیز برای تبلیغات کسب و کارتان نیاز به‌این رسانه‌ها داشته باشید ولی حتما همه‌ی آن ها برای هدف ها بازاریابی شما مطلوب نیستند . در مرحله‌ی نخستین برای استفاده‌ی باصرفه از اقتدار شبکه‌های اجتماعی با پرمخاطب‌ترین‌های آن ها آشنا می‌شویم و در مرحله‌ی آن گاه میتوانیم مناسب‌ترین آیتم برای تبلیغات حرفه‌ای خویش را تعیین کنیم .

در پی به معرفی ۲۰ شبکه‌ی رابطه اجتماعی خوا‌هیم پرداخت که بخشی از مشهورترین‌ها می باشند :

۲۰ - Viber
وایبر یک نرم افزار پیام صوتی پر سرعت ( VoIP ) برای گوشی‌های گوشی است که به وسیله رسانه وایبر در ۲ دسامبر ۲۰۱۰ گسترش و ارایه داده شده‌است . این نرم افزار قابلیت و امکان اشتراک گذاری پیام صوتی و چهره‌ای و عکس‌های یوزرها با دوستانشان , آن‌هایی که از این اپلیکیشن استعمال می نمایند را آماده نموده است . این شبکه ی اجتماعی از جهاتی شبیه رها گرام است . کاربران با دانلود رهاگرام حسی شبیه این شبکه ی اجتماعی خواهند داشت .

۱۹ - Digg
Digg درحدود یک ده سال قبلی ( سال ۲۰۰۴ ) تاسیس شد . یک گردآوری کننده‌ی خبر‌ها با سرپرستی کاغذ نخستین است که داستان‌های خاصی را برای مخاطبان خویش تعیین می نماید . موضاعات این وب سایت دوچندان گسترده است و از مسایل سیاسی روز تا موضوعات مرسوم وب و هر مسئله دیگری را مشتمل بر میگردد . قابلیت و امکان اشتراگ گذاری محتویات این سایت با سایرشبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر نیز موجود هست . این شرکت در سال ۲۰۱۵ داعیه داشت که بیش تر از ۱۱ میلیون استفاده کننده ماهانه‌ی فعال داراست .

۱۸ - Delicious
Delicious یک اینترنت خدمت نشانه‌های اجتماعی برای جست و جو , ذخیره سازی و اشتراک‌گذاری بوک مارک‌های اینترنت است . این سایت توسطPeter Gadjokov ( پیتر گادجوکو ) و Joshua Schachter ( جشوا اسکچر ) در سال ۲۰۰۳ تاسیس و ابعاد در سال ۲۰۰۵ به وسیله یاهو خریداری شد . با پایان سال ۲۰۰۸ , سازه بر اعلام قانونی اداره بیش تر از ۱۸۰ میلیون نشانی بوک برند شده و بیشتراز ۵ . ۳ میلیون استفاده کننده بدست آورده است . این خدمت در اپریل سال ۲۰۱۱ به AVOS Systems فروخته شد و این شرکت نیز بعد ها آن را به راءس Science Inc واگذار کرد . سازه بر گفته رسانه Delicious این خدمت را در ژانویه به عبارتی سال خریده بوده است .

۱۷ – StumbleUpon
StumbleUpon یک موتور کاوش است که محتوای ارایه شده‌ی یوزرها را جست و جو می کند . بیش تر از ۲۵ میلیون نفر از این اپلیکیشن برای سرگرمی وکسب داده ها به کار گیری می نمایند . افزون بر آن بیش تر از ۸۰ هزار چاپ کننده , برندهای متفاوت و کمپانی‌های متفاوت از این موتور کاوش برای ارتقاء و بهبود کسب و کار خویش استعمال کرده‌اند . StumbleUpon از ماه می سال ۲۰۰۷ , هنگامی که سرمایه گذاران فردی Garrett Camp ( گرت کمپ ) و Geof Smith ( جف اسمیث ) آن را خریداری کردند , وابسته به شرکت eBay بود . البته اکنون یک مارک غیر وابسته است و به وسیله سرمایه گذارحمایت می‌گردد .

۱۶ - BizSugar
BizSugar یک پلتفرم و رسانه‌ی شبکه‌ی اجتماعی برای صاحبان شغل ها کوچک , کارآفرینان و مدیران است . این وب سایت در سال ۲۰۰۷ به وسیله ارتباطات DBH ساخت شد . یک کدام از ارایه دهندگان چیره جایزه نشریات کسب و کار و ابعاد در سال ۲۰۰۹ بوسیله شرکت llc خریداری شد . این اپلیکیشن به یوزرها خویش این قابلیت و امکان را می دهد که ویدیوهای خویش , پست‌های وبلاگی و پادکست دربین مطالب دیگر را به اشتراک بگذارند و قابلیت و امکان حیث سنجی با اعضای دیگر نیز موجود هست .

۱۵ - Periscope
Periscope یک نرم افزار گوشی برای ارسال ویدیوهاست که به وسیله Joe Bernstein ( جو برنستین ) بسط داده شد . این دو نفر شرکت خویش را در فوریه ۲۰۱۴ تاسیس کردند و در مارس ۲۰۱۵ به قیمت ۱۰۰ میلیون دلار به توییتر فروختند . Periscope دقیقا ۴

  • فاطمه حسینی